Blog

Home/Blog/La inversió publicitària ha crescut un 0,6% el primer semestre del 2018

La inversió publicitària ha crescut un 0,6% el primer semestre del 2018

La inversió publicitària en el nostre país ha tingut un augment del 0,6% respecte a la inversió que es va fer el primer semestre de l’any 2017. 2.171,6 milions s’han destinat en mitjans convencionals. Només la Ràdio, Internet i la Comunicació Exterior han tingut un creixement respecte a l’any anterior. La Televisió és el mitjà amb més inversió, però ha regressat un 1% equivalent al mateix període del 2017. En parla Puro Marketing en una de les seves publicacions. Si voleu saber més informació, aquí us adjuntem l’enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me