Blog

Home/Blog/Els reptes de la publicitat digital

Els reptes de la publicitat digital

La publicitat es manté com un dels majors generadors d’ingressos, però potser cal començar a adoptar mesures per pal·liar el fet que els usuaris son víctimes d’un constant bombardeig d’anuncis que pràcticament no tenen res a veure amb els seus interessos. Avui us recomanem un article del blog Marketingdirecto.com. L’article es fa ressò d’una publicació que recull declaracions d’un expert en mitjans digitals que explica que els dispositius de la gent estan plens de cookies i que la tecnologia publicitària se centra en empaitar els usuaris. Està clar que la publicitat és necessària per a poder finançar contingut de qualitat, però subscriu que cal revisar i acabar amb males pràctiques que han portat a mostrar anuncis en qualsevol format, mida o pes. També lamenta que els canvis positius els estan portant a terme actualment un nombre molt reduït d’editors. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me