Blog

Home/Blog/Els moments clau en el recorregut d’un client per la xarxa

Els moments clau en el recorregut d’un client per la xarxa

ctl-consells-webEls mòbils estan transformant la comunicació entre les marques i els clients, des de com aquestes identifiquen els moments clau d’oportunitat fins a com creen una experiència d’usuari òptima. Avui us proposem un interessant article que es publica a www.thinkwithgoogle.com  en què s’analitza aquest nou paradigma. I l’anàlisi ens pot aportar molt, perquè ve de la mà de dos experts en la matèria: Lisa Gevelber (vicepresidenta de Màrqueting de Google) i David Edelman de l’empresa de consultoria McKinsey. A la informació descriuen els moments clau d’oportunitat i de quan es produeixen en el recorregut del client. El recorregut té una sèrie de fases: la primera és quan l’usuari es planteja adquirir un producte o servei. La segona és quan avalua els productes o serveis i realitza comparacions. La tercera és quan compra alguna cosa. Finalment, hi ha el moment després de la compra. La clau per als anunciants és estar present en les fases del recorregut en què pugui trobar-se una persona: en un motor de cerca, en un entorn de vídeo o de YouTube, al lloc web d’una botiga, al lloc web de l’anunciant o a les xarxes socials. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Post Tags - , ,

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me