Blog

Home/Blog/Els models predictius per un màrqueting més efectiu

Els models predictius per un màrqueting més efectiu

ctl-nou-marquetingEls nous dispositius de connexió a internet estan canviant la manera de fer màrqueting. Aquests ginys ofereixen la possibilitat de conèixer el comportament i les formes d’actuar de l’usuari. La clau està en saber interpretar les dades passades per a poder millorar el present i també el futur. A partir d’aquí apliquem els models predictius. En això també hi juga un paper molt important el Big Data. Es coneix amb aquest concepte l’acumulació massiva de dades aconseguides a través de llocs web, blogs i xarxes socials i posteriorment emmagatzemades. Aquestes dades serveixen als anunciants per seleccionar el target i llançar el missatge correcte. Els models predictius, per la seva part, son una sèrie de tècniques matemàtiques que, combinades adequadament poden ajudar-nos a obtenir comportaments futurs en base a l’anàlisi de dades històriques i actuals. El funcionament i les utilitats dels models predictius en màrqueting els explica molt bé Juan Merodio en un article al seu blog.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me