Blog

Home/Blog/Els missatges subtils es recorden millor

Els missatges subtils es recorden millor

ctl-logosTot i que pot semblar al contrari, quan s’ha de promocionar una marca funciona millor ser subtil que no pas excessivament obvi. Els responsables de les companyies sempre han pensat que el nom i el logo de la marca han d’estar presents contínuament en les diferents eines de màrqueting que es puguin utilitzar. Ara resulta que aquells que propugnaven la moderació en la presència del nom i el logo resulta que tenien raó. La neurociència així ho confirma. Un estudi elaborat per Neuro Insight (el podeu llegir aquí) ha comparat com responen els consumidors i els seus cervells a diversos anuncis en els que la presència de la marca varia. Aquest és un factor molt important a l’hora de crear una estratègia: missatges subtils, menys agressius i menys obvis. Un altre estudi anterior (el trobareu aquí) assenyala que la publicitat subtil té un 17% més de record que la publicitat ‘pura i dura’ amb la marca. Això és degut a què els més subtils tenen una narrativa més cuidada i es donen missatges que apel·len al sentit de l’humor o a les emocions. Podeu llegir l’article sencer al web PuroMarketing en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me