Blog

Home/Blog/Els microinfluencers: una nova tendència

Els microinfluencers: una nova tendència

Fins ara les marques volien treballar amb els influencers que tenien més seguidors a les seves xarxes socials, ja que aconseguien arribar a un número més alt de futurs consumidors. Aquesta tendència ha canviat amb els microinfluencers. Laura Brinker, vicepresidenta d’acords de marques de bellesa de Influenster a eMarketer afirma que la gent connecta amb els microinfluencers per la seva autenticitat i la seva perspectiva honesta.  En parla Puro Marketing en una de les seves publicacions. Aquí us adjuntem l’enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me