Blog

Home/Blog/Els homes i les dones responen igual a la publicitat i als anuncis mòbils?

Els homes i les dones responen igual a la publicitat i als anuncis mòbils?

CTL-anuncis-mòbilsSegons un estudi de consum d’anuncis mòbils, les dones fan clic més sovint en els anuncis, tenen millors ràtios de conversió (els clics que acaben convertint-se en compra) i gasten més en cadascuna de les compres que fan, en comparació amb els homes. Aquests, per la seva banda, s’estimen més anuncis molt creatius i amb humor i les dones, els anuncis que inclouen imatges de vida.

Veient aquestes conclusions, en anuncis mòbils els homes no son el millor mercat per conquerir. Les marques hauran de tenir en compte qüestions relacionades amb el gènere a l’hora de segmentar anuncis mòbils. Pel què fa al sistema operatiu utilitzat, cal destacar que els usuaris de iOS gasten més en els seves compres. Podeu conèixer més detalls d’aquests interessants estudis a puromarketing.com

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me