Blog

Home/Blog/Els gabinets de comunicació com a generadors de nous llocs de treball per a joves periodistes

Els gabinets de comunicació com a generadors de nous llocs de treball per a joves periodistes

ctl-gabinet-comunicacióUna enquesta feta pel Col·legi de Periodistes a periodistes col·legiats posa en evidència que un 65,4% dels professionals treballa en la comunicació corporativa, ja sigui combinant-ho amb amb feines a mitjans de comunicació, o no. L’enquesta constata que molts joves periodistes s’endinsen en la comunicació corporativa davant la precarietat que troben als mitjans. En aquest sentit, els gabinets de comunicació generen bona part dels nous llocs de treball. Així ho explica Adrián Caballero al reportatge El pla B, que publica la web del col·legi. El reportatge ofereix testimonis de joves que han trobat en la comunicació corporativa una sortida professional i sobretot, estabilitat salarial, ja que el futur d’aquest sector de la comunicació sembla tenir molt força. Un dels aspectes que destaca el reportatge és que el màrqueting tendeix actualment al què es coneix com a màrqueting de continguts; és a dir aquell que genera contingut d’interès per als usuaris i els atreu, fet que requereix de les habilitats del periodista a l’hora de construir relats informatius. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me