Blog

Home/Blog/Els fons difuminats en fotografia marcaran tendència aquest 2015

Els fons difuminats en fotografia marcaran tendència aquest 2015

ctl-difuminatEl famós servei de fotografies a través d’internet Shutterstock pronostica quines seran les tendències creatives de 2015 en funció de la quantitat de recerques fotogràfiques que es van fer durant el 2014. Un dels pronòstics que fan per aquest any son els fons difuminats. Segons anuncien al seu web, els fons difuminats i els fons bokeh (desenfocats), en capes, per darrera del text han anat a l’alça en la publicitat i el disseny. En aquest sentit, subratllen que les recerques d’aquest tipus de fons van augmentar el 2014 fins al 144%. D’altra banda, també expliquen que l’estètica global en disseny manté la tendència cap a la simplicitat, amb icones delineades. Així, les cerques d’incones lineals van augmentar un 921% al 2014. Una altra tendència que cal tenir en compte és la recerca de perspectives molt originals per les fotografies. Així expliquen que les cerques de vista superior van augmentar un 66% l’any passat. Shutterstock és el banc d’imatges de pagament més gran del món per tant, cal tenir en consideració les dades que proporciona. La companyia disposa de 200 milions d’imatges. Aquestes estan repartides en diferents categories que fan més senzilla la localització del què estem buscant. L’empresa la va fundar el 2003 un fotògraf que va posar a disposició del públic el seu catàleg de fotografies. A banda de fotos, el banc d’imatges té també vídeos.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me