Blog

Home/Blog/Els cinc punts clau d’un embut de conversió

Els cinc punts clau d’un embut de conversió

ctl-ecommerce1En social media i publicitat online busquem bàsicament la conversió. Aquesta es produeix en el moment en el qual l’usuari realitza l’acció clau que ens hem posat com a objectiu (fer una comanda, registrar-se, subscriure’s, consumir un contingut…). Per tant, cal guiar el visitant fins a la conversió final. Atraure trànsit és molt car, així que cal centrar-se en augmentar el % de conversió. Jaume Ollé proposa cinc punts perquè el funnel o embut de conversió sigui el màxim d’efectiu: La majoria del trànsit no entra per la home sinó que arriba per buscar productes concrets. Cal optimitzar molt les landing pages. La fitxa de producte és vital i ha de contenir tota la informació perquè és “el nostre venedor”. El 50% de les vendes es perden al check out. Posa la informació imprescindible i fàcil. Cuida molt els teus Compradors, mitjançant enquestes, newsletter, etc. Podeu llegir-ne més: Funnel de conversió en eCommerce

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me