Blog

Home/Blog/El perfil de l’analista digital, cada vegada més sol·licitat

El perfil de l’analista digital, cada vegada més sol·licitat

Avui ens centrem en un article que publica el blog marketingdirecto i que fa referència a un dels nous perfils professionals que ha generat la digitalització. Què fa l’analista digital? És el perfil professional que s’encarrega d’analitzar i donar sentit a la informació rebuda mitjançant diferents plataformes que s’utilitzen en els diferents departaments de l’empresa. L’analista digital utilitza estratègies de mesurament, n’implementa les tècniques, coneix totes les eines digitals per estar al dia en tot tipus d’estratègies de màrqueting. L’analista ha de convertir en informació útil totes les dades que es generen a través de totes les accions que es porten a terme en l’entorn online per tal de poder assessorar en l’optimització de les estratègies digitals. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me