Blog

Home/Blog/El nou màrqueting de continguts d’aquest 2016

El nou màrqueting de continguts d’aquest 2016

ctl-màrqueting-contingutsEl màrqueting de continguts s’ha demostrat com un sistema molt efectiu per incrementar les vendes. És una publicitat no invasiva i que aporta contingut de valor a l’usuari i futur client. Aquest 2016 aquesta modalitat de màrqueting està experimentant una important embranzida. En el post d’avui us proposem un article en que s’expliquen set nous conceptes de màrqueting de contingut que estan triomfant aquest 2016. Aquí els teniu:

Long form content: Contingut amb una extensió mínima de 800 caràcters.

Evergreen content: Informació que no caduca i que sempre és útil i rellevant.

Gated content: L’usuari s’ha de subscriure per accedir-hi.

Personalized content: Creat específicament per l’audiència a la que va destinat.

Tailored content: Contingut únic per un destinatari individual.

Behavioural content: Contingut que s’elabora en funció del comportament digital de l’usuari.

Thought leadership: Contingut que permet posicionar-se com a referent.

Podeu accedir a l’article sencer al blog Netambulo en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me