Blog

Home/Blog/El màrqueting humanista comença amb les ‘buyer personas’

El màrqueting humanista comença amb les ‘buyer personas’

ctl-ecommerceHeu sentit a parlar mai de les buyer personas? Aquest és un nou concepte que caldrà tenir en compte d’ara endavant. L’hem trobat al blog InboundEmotion, de Jordi Navarrete. Si hi enllaceu hi trobareu més informació. D’entrada dir-vos que té a veure amb el màrqueting humanista; el que té en compte el comprador-persona. El món del màrqueting digital està vivint el seu particular renaixement. En aquest sentit, es torna a la importància del missatge clar i se centra l’estratègia en l’experiència de l’usuari. La gran quantitat d’informació que les xarxes posen a disposició dels potencials clients és tant gran que el paradigma de venda ha canviat. Ara l’important són les persones, les seves necessitats i els seus problemes; i el producte passa a un segon terme. Qui tingui l’habilitat de proporcionar al públic objectiu / client potencial allò que necessita mitjançant una resposta personalitzada, haurà realitzat amb èxit la conversió. Al blog citat es recomana crear uns perfils ficticis de clients ideals: Seran les buyer personas. Aquests perfils de clients ideals ajudaran en la tasca de crear una estratègia de màrqueting i proporcionaran també paraules clau sobre les que treballar i perfilar l’estratègia. Al blog que us hem citat hi trobareu el model per començar a crear les vostres buyer personas.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me