Blog

Home/Blog/Somrieu: El màrqueting digital sí que surt a compte

Somrieu: El màrqueting digital sí que surt a compte

CTL-somriuresRelaxeu-vos…invertir en xarxes socials i microblogging no és una despesa sinó una inversió amb beneficis demostrables. Que sí, que sí! Més de la meitat de les empreses afirmen que el retorn en xarxes socials és igual o superior a la inversió (el que es coneix com a ROI). L’Associació Espanyola de l’Economia Digital (adigital) i l‘Associación de Agencias Digitales (AD) han elaborat un estudi sobre l’ús de xarxes socials a les empreses espanyoles que conclou que més de la meitat de les empreses asseguren que el retorn obtingut és igual o superior a la inversió. D’altra banda, el cas de WhatsApp el 80% de les empreses asseguren que el ROI és positiu. De fet encara que hi ha molt camí per córrer ja hi ha molt tros avançat. La penetració del màrqueting 2.0 és més que una realitat. El 85% de les empreses utilitzen aquestes plataformes amb finalitat de negoci. Facebook (79,29%) i Twitter(79,44%) són les dues xarxes socials a les que més recorren les empreses enquestades seguit de LinkedIn (51,48%), de YouTube (57,81%)  i Google+ (51,16%).

En relació a la contractació d’espais publicitaris en aquestes plataformes, Facebook és la xarxa social més utilitzada per dur a terme aquest tipus d’accions. Aconseguir “M’agrada” de les pàgines d’empresa és dels més contractats i també els més efectius. En el cas de Twitter, les empreses que ho fan es decanten pels tweets promocionats, malgrat i que el més efectiu són les tendències promocionades.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me