Blog

Home/Blog/El màrqueting de continguts B2B

El màrqueting de continguts B2B

ctl-content-marketingEls negocis business-to-business (B2B) han de centrar la seva estratègia en crear continguts de valor i rellevants per tal d’atreure i retenir els seus clients. El màrqueting de continguts, segons els darrers estudis, s’ha convertit en una de les bases de l’estratègia de les empreses B2B. Dins del què es coneix com a màrqueting de continguts hi ha moltes opcions per escollir. Alternar diferents formats permet arribar més fàcilment a diferents segments d’audiència. Una altra dada rellevant és que LinkedIn és una molt bona plataforma per distribuir continguts B2B. Entre els formats i tàctiques que més utilitzen els marketers hi ha els continguts per a xarxes socials, blogs, newsletters, infografies, webinars…Podeu llegir més sobre el màrqueting de continguts B2B en aquest article del blog de Cyberclick en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me