Blog

Home/Blog/El major esdeveniment de consum del món

El major esdeveniment de consum del món

Singles-dayEl dia 11 de l’11 és el dia dels uns. El dia dels que son un: dels solters. El Singles Day és ara com ara el major esdeveniment consumista del món. El dia va néixer a la Xina de la mà del portal de comerç electrònic xinès Alibaba. El Singles Day creix cada any i Alibaba aconsegueix rècords de recaptació. Bàsicament es tracta d’un festival de vendes per internet. La iniciativa es va començar a gestar a la dècada dels 90 com una espècie de Sant Valentí per a solters i, de retruc, deixar de ser-ho. Però els cors solitaris també poden fer-se un regal de tant en tant, i d’aquí en va derivar el vessant de les compres. Portals com Alibaba ho aprofiten per fer ofertes expresses per aquell dia. La ‘orgia’ de compres arriba a xifres astronòmiques. L’11 de novembre de 2015 ha fet que Alibaba gestionés transaccions per valor de 13.390 milions d’euros. Per fer-nos una idea, aquesta xifra només queda 1.000 milions per sota del què va facturar tot l’any passat tot el grup El Corte Inglés o sis vegades més del què va vendre Mango en tot el 2014. La xifra, a més, és un 60% superior a la del Singles Day de 2014. Ara la companyia haurà de gestionar l’enviament de 468 milions de paquets, la majoria a la Xina mateix, però també a 231 països més. Trobareu més informació en aquest article del diari El País.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me