Blog

Home/Blog/El ‘Digital Body Language’ en màrqueting

El ‘Digital Body Language’ en màrqueting

ctl_Empremta_digitalEls venedors coneixen la importància del llenguatge corporal. Ajuden a utilitzar determinat argument, si el client s’avorreix, si no escolta… Aquestes subtileses però en la venda per internet es perden…o no. El llenguatge corporal digital és un altre nivell: Mitjançant aquest es pot saber tot el que es necessita del potencial client i aprofitar els seus senyals inconscients per a poder vendre. El Digital Body Language és la suma de totes les activitats digitals d’un usuari tant al nostre web com a les xarxes socials. Estem parlant de visites, clics, formularis, m’agrada. Diuen els experts que aquests son els petits gestos que configuren l’empremta digital de cada persona. Podeu aprofundir més en aquest aspecte del màrqueting en un interessant article publicat la blog Cyberclick. El treball proporciona deu raons per posar en pràctica el Digital Body Language en les estratègies de màrqueting que s’hagin de posar en marxa; entre les quals: Aprofitar al màxim el potencial del Big Data, van més lluny que Google Analytics o permeten millorar les conversions, entre d’altres. L’article és d’Estela Viñarás.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me