Blog

Home/Blog/El ‘buyer’ persona, un concepte de l’inbound’ màrqueting

El ‘buyer’ persona, un concepte de l’inbound’ màrqueting

ctl-inboundEs coneix com a buyer persona o user persona el client potencial d’una empresa. Aquest és un concepte que s’utilitza molt en inbound màrqueting. Es tracta del públic objectiu però no pas entès com un conjunt d’idees i d’estadístiques, sinó com una persona real a partir d’informacions de persones que potencialment poden correspondre al perfil de client. La creació del buyer persones dins l’estratègia d’inbound màrqueting ajuda a crear solucions, a oferir solucions als clients i també a conèixer les seves motivacions de compra. Tot plegat per a poder entendre com pots connectar amb els teus personatges ideals de comprador. Per fer-ho possible cal investigar i parlar amb clients actuals i a i efecte de construir models de client potencial. Avui us recomanem un article publicat al blog InboundEmotion i firmat per Laura Morral en el que s’explica amb detall aquest concepte innovador i que està fent fortuna entre les noves estratègies de màrqueting. Llegiu-lo en aquest enllaç. L’inbound marqueting és una metodologia que combina tècniques de màrqueting i publicitat especialment no invasives amb la finalitat de contactar amb un client al principi del seu procés de compra i acompanyar-lo mitjançant contingut apropiat fins al final de la transacció (inboundcycle.com)

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me