Blog

Home/Blog/Curar continguts i oferir qualitat a les xarxes

Curar continguts i oferir qualitat a les xarxes

ctl-contingutsUna bona forma de mantenir vius els teus comptes socials, l’interès dels teus usuaris en tu i posicionar-te en alguna cosa, és curant contingut que trobes a la web, però cal tenir en compte dues coses: Saber on o qui comparteix el contingut interessant i que millor s’adequa a la teva estratègia i utilitzar eines que t’ho posin fàcil. Entre els primers trobaràs empreses que competeixen amb tu. Directament o indirecta. Comparteix alguna cosa que et posicioni, encara que sigui d’algú que pot substituir-te. Si resulta que el teu competidor comparteix informació de qualitat que parla bé d’una categoria de producte que és la teva, per què no et pot servir a tu?. S’ha de tenir en compte que compartir contingut d’empreses que competeixen amb tu li encantarà al teu target. Perquè a la gent li encanten aquestes noves maneres, la col·laboració entre suposats enemics i, d’alguna manera, l’autenticitat. No cal que et passis el dia creant contingut original. Equilibra bé la creació amb el que comparteixes de tercers. No et fixis tant en l’origen del que comparteixes i sí, en canvi, en el contingut i la qualitat del que comparteixes. Ho explica molt bé David Soler en el seu blog.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me