Blog

Home/Blog/Consells de com arribar al nostre públic amb els nostres concursos o enquestes

Consells de com arribar al nostre públic amb els nostres concursos o enquestes

CTL-enquestesCom aconseguir que els nostres qüestionaris/concursos guanyin respostes i viralitat? Amb una regla de base: la senzillesa.

Us enumerarem alguns consells que malgrat tot no garanteixen el 100% d’èxit tot i que us pot ajudar a assolir part dels vostres objectius de millora de l’abast dels vostres posts/accions per conèixer/fidelitzar el vostre públic.

1- El contingut ha d’evocar una emoció. La sorpresa, el riure i la diversió són de les emocions més populars.

2-Enfocar el post al públic encertat. Sabeu a qui us dirigiu, què espera de vosaltres…és important per obtenir uns resultats d’interès.

3- Transmetre confiança. Si som professionals i si transmetem confiança als nostres usuaris augmentarem el nombre de comparticions

4- Donar peu i permetre la interacció del nostre públic, que s’expressin, que parlin d’ells mateixos.

5- Una imatge val més que mil paraules. No descuidem els recursos gràfics. És essencial recórrer a una imatge que arribi, que captivi. Segons els estudis aquells qüestionaris que compten amb una imatge o més es comparteixen  dos cops més que els que no en tenen.

6- Pensar en el dia més idoni per publicar el post ja que això pot afectar al nombre de públic abastat. En general el dia òptim per publicar i promoure contingut social és els dimarts.

7- Evitem impacientar el nostre públic, s’ha de donar una resposta el més instantània possible. Som una societat molt impacient per una banda, no hem de fer perdre temps al concursant/lector i per l’altra s’ha de resoldre el misteri el més aviat possible.

I sobretot no oblideu la senzillesa en els vostres plantejaments i en les respostes!

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me