Blog

Home/Blog/Com saber si el que s’inverteix en màrqueting funciona

Com saber si el que s’inverteix en màrqueting funciona

A tots els responsables de màrqueting els preocupa saber si les inversions en les campanyes de màqueting els funcionen, si la inversió s’ho val. Avui us recomanem un article del blog marketingdirecto.com en el que s’analitza el que es coneix com els models d’atribució. Cal tenir en compte que és difícil fer-se una idea de com funciona el pla de mitjans de determinades empreses perquè es contracten professionals diferents en funció de l’acció que hagin de portar a terme. Arribats a aquest punt és difícil saber com funciona l’acció global. I és aquí on entren en escena els models d’atribució: serveixen per analitzar com  cada canal en el que inverteix l’empresa en màrqueting actua a dins del conjunt. En base a la intel·ligència artificial i el big data es poden identificar els usuaris i el camí que segueixen fins a la conversió. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Post Tags -

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me