Blog

Home/Blog/Com generar ingressos amb un blog

Com generar ingressos amb un blog

monetitzar-un-blog-(1)Un blog si es vol fer amb qualitat i de manera que proporcioni bons continguts i moltes visites, genera molta feina. Però hi ha diverses opcions per aconseguir guanyar-hi diners. D’entrada, hi ha dos mètodes de monetització: Blog personal o bé pàgina de nínxol o lloc d’autoritat. Per monetitzar un blog personal una opció molt bona és el màrqueting d’afiliació. Es basa a recomanar productes d’altres persones i guanyar una comissió per cada venda que es produeixi a través de la teva recomanació. Una altra és la creació d’infoproductes. En aquest sentit, sigui quina sigui la temàtica de la que es parli, segur que hi ha algun infoproducte que es pot crear. Parlem d’una sèrie de coneixements bolcats en un format específic, com pot ser un ebook o àudios descarregables. Pel què fa a la segona opció, la pàgina de nínxol (web que parla d’una temàtica en concret però que no té una persona física visible al darrera). Aquest tipus de pàgines son diferents d’un blog personal. En el blog la intenció es construir comunitat perquè ens visiti per consumir els nostres continguts. En una pàgina de nínxol el que pretenem és que ens trobin sobretot a través de Google. Son pàgines que es visiten en un moment concret d’una necessitat d’informació per comprar un producte i necessiten l’empenta final per comprar el producte, empenta final que dóna aquest tipus de web. En aquesta modalitat també s’utilitza el màrqueting d’afiliació, però també l’Adsense, la publicitat contextual de Google. Avui us referenciem a un article especialment interessant de Javier Elices que publica dins del Blog de Vilma Núñez. Llegiu-lo en aquest enllaç. Si esteu pensant a monetitzar els vostres projectes online, no us perdeu aquest article.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me