Blog

Home/Blog/Importants canvis a Google i Facebook que ens impactaran en les estratègies 2.0

Importants canvis a Google i Facebook que ens impactaran en les estratègies 2.0

Canvis a Facebook i GoogleArriben canvis en les estratègies de comunicació de les empreses per conèixer i captar clients. Malgrat i que encara Google no ha emès un comunicat oficial es rumoreja que està provant un nou mètode de targeting per identificar els públics meta que utilitzen dispositius mòbils amb l’objectiu de superar l’escletxa que existeix entre usuaris web i mòbils. Això serà de gran ajuda per als anunciants, doncs ara podran connectar a usuaris que abans visualitzaven com a dues persones diferents. Serà a través de la seva aplicació mòbil AdMob, la qual pot rastrejar i presentar anuncis a usuaris de centenars de milers d’aplicacions de sistemes iOS i Android. Properament Facebook impedirà incentivar els usuaris que donin like a una fanpage per invitació d’un amic, el que sí es permetrà serà que entrin a una aplicació, facin check in en algun lloc o participin alguna promoció. L’anterior amb la finalitat d’assegurar la qualitat de les connexions de la gent a Facebook i ajudar als negocis a arribar a gent que realment els importa.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me