Blog

Home/Blog/Caminant cap a l’HumanMedia’

Caminant cap a l’HumanMedia’

ctl-Cervell humàL’era d’Internet i de la connexió a través del web social sembla que està fent un pas endavant que ens hauria d’encaminar cap a la connexió humana. La web social ha marcat una clara disrupció en el món del màrqueting i la comunicació despersonalitzant i deixant de banda allò que ens fa més humans: Les emocions. Actualment hi ha reconeguts especialistes en el món del màrqueting digital que aposten per aquesta nova tendència: Persones que busquen i utilitzen Internet i la comunicació humana com una oportunitat per reinventar, redefinir i desenvolupar nous models de negoci que ajudin a millorar el món en què vivim. Una revolució humanodigital, segons paraules d’uns dels principals teòrics del HumanMedia, Isra García. Segons ell, es tracta d’un enfocament que defensa la possibilitat que les marques puguin connectar productes o serveis que compleixin o excedeixin les expectatives dels seus clients, però amb l’habilitat que aquestes persones trobin algú humà connectat i alineat amb ells a l’altra banda. Diu García que “es tracta de crear relacions utilitzant Internet com a vehicle i allò humà com a motor”. Una bona declaració de principis, no us sembla? De fet, García diu que massa sovint oblidem  que la connexió ha d’estar basada en els valors humans i en les emocions; aquesta és l’essència que volem trobar. Voleu aprofundir-hi? enllaceu aquí: isragarcia.es

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me