Blog

Home/Blog/Branded Content o vendre experiències a Instagram

Branded Content o vendre experiències a Instagram

ctl-marqueting-marketingEl concepte branded content és el que defineix que cal centrar-se més en l’experiència que venem que en el producte que venem. Jordi Pi ho explica magníficament. Cal apoderar-se d’una actitud i d’una experiència i que l’usuari ho comparteixi lliurement a Instagram amb el teu hashtag. Els influencers comencen el procés, però els importants són els ambaixadors espontanis i els consumidors que vindran després. La marca només facilita que les coses passin. Després tot ha de ser pura experiència. Per això cal centrar-se en els valors de la marca. Podeu veure l’explicació sencera a #DDayEADA

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me