Blog

Home/Blog

El Vídeo Màrqueting

Com és el Content Marketing actual? Augmentarà els costos de publicitat a les xarxes socials? Quin és el futur del contingut efímer en vídeo? La publicació de contingut en forma de vídeo encara no és l'eina més utilitzada a Espanya però la seva tendència es troba a l'alça. Segons un estudi elaborat per l'IAB, els Estats Units ha passat de representar el 28% del pressupost total de vídeo l'any 2013 a més d'un 80% l'any 2018. Troba tota la informació relacionada a una de les publicacions de Puro Marketing. Aquí us adjuntem l'enllaç.
  • Posted on 14 Jun 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Google torna a ser la marca més valuosa del món

Segons el Ranking BrandZ, Google torna a liderar la llista de les cent marques més valuoses del món. La representació espanyola en aquest rànquing s'estanca i queda només amb dues firmes: Zara i Movistar. Segons un article del blog www.marketingdirecto.com aquest 2018 és un any de gran creixement per a les marques més valuoses del món. Aquest rànquing de les cent firmes val aquest any un 21% més que al 2017, arribant als 4,4 bilions de dòlars. Per segon any consecutiu el rànquing el lidera Google, amb un valor de 302.063 milions de dòlars. En el rànquing també repeteix Apple,
  • Posted on 31 May 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

El ‘Blockchain’ en el màrqueting digital

El blockchain o cadena de blocs és una tecnologia que permet la transferència de dades digitals de forma segura través d'una codificació molt sofisticada. Això fa possible una transferència de dades sense intermediaris que comprovin o aprovin la informació. Aquesta es distribueix en diferents nodes independents. Si voleu saber com funciona aquesta tecnologia us recomanem un article del blog 40defiebre.com en què s'explica de manera molt gràfica el funcionament d'aquest model de transferència de dades. Aquesta tecnologia aplicada al màrqueting digital ha de permetre, per exemple, més seguretat a l'hora de fer compres online. Trobareu l'article en aquest enllaç.
  • Posted on 10 May 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Eines per buscar tuits vells a Twitter

Avui al nostre blog us compartim una informació que us pot ser molt útil si treballeu amb Twitter. Hi ha diverses eines que permeten recuperar tuits vells. La reconeguda Vilma Núñez, doctora en Publicitat i Relacions Públiques, blogger i speaker internacional de màrqueting estratègic, n'ha recopilat una dotzena en un pràctic article al seu blog vilmanunez.com. Us n'enumerem algunes: Snapbird que, a més de permetre trobar tuits vells, també permet recuperar alguns missatges directes (MD); Twimemachine, que permet buscar paraules en els últims 3.200 tuits d'un usuari; o TweetScan, que permet descarregar automàticament els teus darrers mil tuits. Llegiu (i
  • Posted on 3 May 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

La publicitat a les xarxes socials no és ben percebuda pels consumidors

Segons un estudi de la firma Sprout Social, al 2017 es va produir una desacceleració en la forma de veure la publicitat a les xarxes socials. Segons les dades recollides en l'estudi, i que analitza en un article el blog puromarketing.com, la percepció dels missatges publicitaris o bé s'ha estancat, o bé ha caigut i, per tant, els consumidors hi confien menys. En aquest context, Facebook és el més perjudicat tenint en compte el darrer escàndol en el que s'ha vist involucrada la companyia. Els consumidors tenen dues grans queixes sobre la publicitat a les xarxes socials. Un 31% dels
  • Posted on 25 Apr 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Pels hotels el millor aparador és Instagram

Els establiments turístics cada vegada tenen més presència a les xarxes socials, sobretot a Instagram i és que la foto a les xarxes socials és el souvenir del segle XXI. Avui us aconsellem la lectura d'un article del blog puromarketing.com en el que s'analitza el fet que els hotels cada vegada aposten més per promocionar-se a Instagram. Els racons més acollidors dels establiments turístics esdevenen idonis per als moments-Instagram. Les fotografies que fan que l'hotel entri en la conversa a Instagram, ajuden a construir una imatge de l'establiment i a fer-li publicitat perquè, no és estrany anar a aquells llocs
  • Posted on 19 Apr 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

El nombre d’agències de publicitat a l’estat espanyol va créixer un 5% l’any passat

Un estudi de la firma Telecoming ha analitzat l'evolució del sector publicitari des de l'any 2015 i fins al 2017 i destaca que durant el 2017 es van constituir 2.175 noves agències de publicitat. Un augment del 5% si es compara amb el 2016. Avui us recomanem un article del blog marketingdirecto.com on es detallen els resultats d'aquest treball. El total d'aquestes noves agències publicitàries representa el 2% del total d'empreses noves que es van crear l'any passat. Podeu llegir l'article sencer en aquest enllaç.
  • Posted on 12 Apr 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Les mares que escriuen en blogs, van ser les primeres ‘influencers’?

Qui no ha llegit o sentit a parlar de les mummy bloggers? Les dones que han creat blogs on expliquen l'experiència de ser mares. Es diu que aquestes es varen convertir en el primer pas del màrqueting amb influencers. Les marques es varen començar a interessar per les experiències vitals que explicaven aquestes dones degut a l'elevat nombre de lectors que van anar aconseguint. A més, aquests lectors les veuen com a veus expertes. Això va fer que es convertissin en un poderós reclam publicitari. Us recomanem aquest article del blog Puromarketing on parlen d'aquest interessant fenomen. Llegiu-lo sencer en
  • Posted on 5 Apr 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més