Blog

Home/Blog

L’especialista en màrqueting de continguts, un perfil cada vegada més demandat

Els professionals creatius els serveis dels quals seran més sol·licitats per les empreses durant la primera meitat del 2018 seran els experts en content marketing (25%). Ho diu un estudi portat a terme als Estats Units per l'empresa The Creative Group, especialitzada en selecció de personal. L'estudi també revela que darrera dels especialistes en màrqueting de continguts venen, amb un 23%, els especialistes en brand i product management. Segueixen amb un 22% els especialistes en màrqueting digital  i en un 20% en investigació i màrqueting. Llegiu l'article sencer en aquest enllaç al blog Marketingdirecto.
  • Posted on 18 Jan 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Idees de màrqueting digital per aquest 2018

L'influent marketer Juan Merodio va publicar fa uns dies al seu bloc un interessant article on aporta 15 idees de màrqueting digital per aquest 2018 i que nosaltres recollim aquí perquè poden ajudar a planificar noves estratègies. Entre les propostes, destaca per exemple, la possibilitat de crear enquestes per tal de poder conèixer millor els clients; aquí la clau és aconseguir que contestin. Animar a interactuar a les xarxes socials, crear experiències personalitzades o agrair els check-in dels clients. Si voleu millorar els resultats del vostre negoci, no us perdeu aquest article. Podeu clicar en aquest enllaç.
  • Posted on 4 Jan 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Les tendències que ens esperen aquest 2018

L'estrena d'un nou any és un bon moment per fer un repàs a les tendències que ens esperen per als propers mesos. Ho recull un article del blog Marketingdirecto que, a la seva vegada, ens remet el web The Drum.  Una de les tendències que sembla que entrarà amb força aquest 2018 és el reconeixement facial. És el cas per exemple de l'aclamat iPhone X. Un altre aspecte a tenir en compte és que el proper mes de maig entrarà en vigor un altre reglament de protecció de dades. I un altre repte: el que presenta la Generació Z. Agències
  • Posted on 4 Jan 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

La publicitat i els rols de gènere

La famosa agència de creativa Sra. Rushmore ha desenvolupat un estudi per analitzar la representació de les dones en al publicitat actual. Se'n fa ressò un article al blog PuroMarketing.com. De l'estudi se'n desprèn que creatius i agències s'estan esforçant per fer una publicitat més igualitària, és el cas de productes relacionats amb la neteja o amb l'automoció on s'està arribant a la paritat. Aquests precisament eren sectors tradicionalment amb uns rols de gènere molt marcats. No obstant, encara hi ha molts estereotips; per exemple en anuncis relacionats amb el sector mèdic, on predominen els homes tot i que a
  • Posted on 29 Dec 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

La ràdio, el mitjà en que més confia el consumidor

Segons un estudi de Radiocentre, l'organisme que aplega les cadenes privades de ràdio del Regne Unit, la ràdio és el mitjà en el que més confien els consumidors. Ho hem vist en un article del blog MarketingDirecto.com. Tot i els grans avenços tecnològics, la ràdio a més d'inspirar confiança té molta importància en determinats moments del dia, sobretot als matins i també quan es viatja en cotxe. La ràdio també està molt ben valorada a l'hora de buscar informació local i pel que fa a les notícies falses o fake news, tant presents a les xarxes socials, la majoria dels oients
  • Posted on 21 Dec 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

La importància de transmetre autenticitat

Els consumidors actuals exigeixen que les marques siguin autèntiques. Una manera de transmetre aquesta autenticitat als consumidors és explicar coses i utilitzar missatges que reforcin aquestes idees; és el que coneixem com a màrqueting de continguts. Ens ha agradat molt un article del blog PuroMarketing.com en el que es constata que no és fàcil aconseguir transmetre aquesta autenticitat. Una manera de fer-ho és diferenciant-se de les altres empreses, però sabent molt bé de què s'està parlant i tenir en compte l'important pes d'influencers i prescriptors, però no oblidar mai als consumidors. Aquests només son alguns dels consells que trobareu a l'article
  • Posted on 14 Dec 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Els reptes de la publicitat digital

La publicitat es manté com un dels majors generadors d'ingressos, però potser cal començar a adoptar mesures per pal·liar el fet que els usuaris son víctimes d'un constant bombardeig d'anuncis que pràcticament no tenen res a veure amb els seus interessos. Avui us recomanem un article del blog Marketingdirecto.com. L'article es fa ressò d'una publicació que recull declaracions d'un expert en mitjans digitals que explica que els dispositius de la gent estan plens de cookies i que la tecnologia publicitària se centra en empaitar els usuaris. Està clar que la publicitat és necessària per a poder finançar contingut de qualitat, però
  • Posted on 4 Dec 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Tendències que canviaran el consum i el mercat al 2025

Immersos com estem en l'anomenada quarta Revolució Industrial, les noves tecnologies han modificat la forma en la que ens relacionem entre nosaltres i també amb el món. La firma Kantar Media, dedicada a mesurar audiències, estratègia, planificació, anàlisi i seguiment de mitjans, ha fet públiques les deu tendències que transformaran el mercat i el consum i que seran les protagonistes del 2025. Les empreses tecnològiques seran omnipresents i els negocis convencionals implementaran les noves tecnologies. Les empreses continuaran diversificant la seva oferta competint de forma ferotge per a poder entrar en el pressupost dels consumidors. També es preveu que els
  • Posted on 30 Nov 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més