Blog

Home/Blog

Preus psicològics

L'estratègia de preus psicològics és una de les eines més utilitzades per aconseguir un major grau d'atracció al consumidor en el moment de la realització de la compra. Però, fins a quin punt aquesta estratègia és infal·lible pel consumidor? Estudis recents determinen que hi ha dos tipus de consumidors i cada un té una visió diferent dels preus. El factor cultural també té a veure a l'hora de determinar aquestes dues visions. En parla Puro Marketing en una de les seves publicacions. Aquí us adjuntem l'enllaç.
  • Posted on 13 Aug 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Les claus de l’èxit dels Stories a les xarxes socials

Sabem que el contingut audiovisual és el atractiu i això les marques ho saben. Els experts assenyalen que les Stories funcionen perquè encaixen millor amb el mòbil, ajuden a centrar la conversa i connecten amb els consumidors a un altre nivell. Els vídeos ràpids i els gràfics estàtics funcionen millor i aconsegueixen un major percentatge de visualització (al voltant d'un 45%). En parla Puro Marketing en una de les seves publicacions. Aquí us facilitem l'enllaç.
  • Posted on 7 Aug 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

La Televisió està perdent espectadors més ràpid del que es pensava

Els últims estudis d'eMarketers revelen que el nombre d'espectadors que abandonen la televisió tradicional està creixent a ritme més elevat de què es pensaven. La causa d'aquest fet és l'increment en les contractacions de les plataformes VoD (Youtube, Netflix, Hulu, Amazón, etc). Als Estats Units es preveu que l'any 2022 un 20,8% de la població adulta deixi de consumir els que ells en diuen la televisió per cable. Trobaràs més informació relacionada a una de les publicacions de Puro Marketing. Aquí us adjuntem l'enllaç.
  • Posted on 2 Aug 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

La Taxa Rosa

A Nova York es va realitzar un estudi sobre la Taxa Rosa i l'efecte que tenia en la despesa que realitzen les dones al llarg de la seva vida. Generalment els productes per dones són un 7% més cars que els dels homes, tot tenint les mateixes prestacions. No cal anar gaire lluny, actualment trobem aquesta desviació de preus als supermercats de tot arreu. Estudis confirmen que les cadenes de supermercats com Dia, Lidl i Carrefour tenen productes destinats a les dones un 171% més cars que els dels homes. En parla Puro Marketing en una de les seves publicacions. Si t'interessa el tema, aquí us adjuntem l'enllaç.
  • Posted on 31 Jul 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Perquè els consumidors compren per Amazon i no a una botiga?

Segons l'IHL, un 24% de les vendes que fa Amazon als Estats Units estan associades a compres que prèviament els consumidors han volgut adquirir en una botiga física. La falta d'estoc i l'exigència del consumidor ha fet que Amazon facturi entre 20.000 i 24.000 milions de dòlars gràcies a les oportunitats que han perdut les botiges tradicionals. Tenir contractat Amazon Prime i la falta d'estoc son les claus d'èxit per Amazon. En parla Puro Marketing en una de les seves publicacions. Aquí us facilitem l'enllaç.
  • Posted on 24 Jul 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

El temps a internet està a punt de sobrepassar el temps de visió de la televisió

Internet ha anat creixent des que va començar la seva carrera com a nou escenari obert al públic general a final dels anys 90. Segons les últimes dades de mitjans globals ja donen més temps a internet que la televisió. Segons Zenith, l'any 2019 passarem 170,6 minuts al dia a internet, mentre que a la televisió només hi destinarem 170,3 minuts diaris per consumidor. Trobaràs més informació relacionada a una de les publicacions de Puro Marketing. Aquí us adjuntem l'enllaç.
  • Posted on 19 Jul 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Les tendències del Social Media Marketing dels pròxims anys

Les coses estan en constant evolució i les companyies han d'adaptar la seva estratègia de màrqueting en tot moment. Què han d'esperar les marques i les empreses del futur? Quines són les tendències que dominaran el Social Media Marketing l'any 2020? A Hootsuite s'han fet aquestes preguntes i de la seva anàlisi es poden extreure quines seran aquestes noves tendències. Trobaràs més informació relacionada a una de les publicacions de Puro Marketing. Aquí us adjuntem l'enllaç.
  • Posted on 12 Jul 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Coneixes la banca mòbil? Més del 50% d’usuaris utilitza el smartphone per a les seves gestions

Segons les últimes enquestes sobre l'ús del smartphone a Espanya, el 65% dels espanyols utilitza ja els serveis de la banca mòbil i països com EE.UU la xifra aconsegueix el 80%. El mòbil està desplaçant a l'ordinador, fins al punt que el futur de la banca sembla estretament lligat al desenvolupament d'aplicacions mòbils. Prova d'això, és la inversió econòmica destinada a aquesta partida: només l'any 2015, la banca europea va gastar més del 60.000 milions de dòlars en el desenvolupament de noves aplicacions per a mòbil.  Trobaràs més informació relacionada a una de les publicacions de Marketing Directo. Aquí us adjuntem l'enllaç.
  • Posted on 10 Jul 2018
  • By
  • In Blog
Llegeix més