Blog

Home/Blog

El hashtag, d’aniversari

Twitter va celebrar a finals d'estiu el 10è aniversari del hashtag i a Netambulo aprofitaven per fer un article-repàs de la seva història i els seus usos que us hem volgut recomanar. Sembla que aquestes etiquetes temàtiques ja es feien servir abans de Twitter en xats basats en protocols IRC per seguir fils de conversa. El primer ús públic va tenir lloc l'any 2007 en missatges sobre els incendis forestals de California. El 2010 va ser quan van aparèixer els trending topics, que ara també tenen en compte frases o paraules molt repetides en les converses.
  • Posted on 19 Sep 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Què es porta en disseny web

Botons d’interacció delicats i minimalistes, la tornada del dibuix a mà, colors potents i pop... Són algunes de les tendències en disseny web d’aquest any segons expliquen al blog de màrqueting digital 40 de Fiebre. També ens parlen de com triomfa l’scroll perquè puguis llegir llargs continguts sense interrupcions i de com s’han implementat el mòbil first i els dissenys responsive. Això últim fa que programadors i dissenyadors hagin de treballar de braçet.
  • Posted on 14 Sep 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

El ‘marketer’ humanista i ultraproductiu

Si us encanta el món del màrqueting digital, la innovació i l'emprenedoria connectada, avui us aconsellem que doneu una ullada al blog d'un autèntic gurú en aquestes matèries. Potser ja n'heu sentit a parlar, es diu Isra Garcia.  El seu és un blog molt complet o no només parla de màrqueting digital, sinó sobretot d'emprenedoria, motivació i nova economia. Té diversos articles sobre com millorar la productivitat. Garcia es autor de diversos llibres, entre ells destaca Human media, on aprofundeix en la implicació de les persones en l'era d'internet o bé Ultra-productividad. Trabajar menos, producir más, vivir mejor. Podeu bucejar
  • Posted on 7 Sep 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Facebook penalitzarà els vídeos falsos que busquen el clic

Fins ara Facebook només controlava la informació falsa i els clickbaits (esquers de clics) en enllaços i textos. Ara la xarxa social de Mark Zuckerberg també ho farà amb aquella que estigui en format audiovisual. I és que fer clic genera beneficis i hi ha qui fa servir la formula de posar una icona de play falsa en una imatge per tal que l’usuari hi cliqui i, en veure que no funciona, acabi entrant a la pàgina. Aquests vídeos ja no passaran desapercebuts pel logaritme de Facebook. Tot això ho expliquen al portal Trecebits en aquest article que us recomanem.
  • Posted on 31 Aug 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Innovació i empatia

La informació que obtenen les empreses dels seus clients sovint prové d'estudis de mercat o enquestes. Però aquesta informació per si sola moltes vegades no és suficient per a poder conèixer el client i tampoc quines son les seves necessitats. Potser seria bo poder conèixer el client amb més profunditat i per aconseguir-ho, la paraula màgica és empatia. Avui us aconsellem un article del blog Soul-Sight en el que es posa de manifest la necessitat d'aprendre a comprendre els clients a través de l'experiència; és a dir de viure en primera persona les seves necessitats i veure els problemes en
  • Posted on 24 Aug 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

La transformació digital i el canvi de mentalitat

Avui us recomanem una interessant entrevista a l'expert en transformació digital i xarxes socials, Juan Merodio. En aquesta parla dels factors clau als quals han de fer front les empreses per arribar a la desitjada i ara ja imprescindible transformació digital. També parla de la importància del màrqueting digital per a poder arribar als clients potencials. Durant l'entrevista Merodio aborda el tema del ciberassetjament i del paper que hi té l'educació. L'expert organitza des de l'any 2012 l'esdeveniment Business in Change, un think tank d'experts digitals. Podeu llegir l'entrevista sencera en aquest enllaç.
  • Posted on 16 Aug 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Twitter no creix

Diuen els analistes que la xarxa social de l'ocellet no te seguidors nous. Tot i les expectatives generades sembla que Twitter pateix una crisi de creixement. La plataforma té 328 milions d'usuaris. Segons un article publicat al blog Trecebits, la companyia sí que ha superat les expectatives pel què fa a ingressos. Així al darrer trimestre la xarxa va acumular un total de 574 milions de dòlars. Trobareu la informació completa en un interessant article del blog Trecebits en aquest enllaç.
  • Posted on 10 Aug 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Facebook, una màquina de fer diners

Facebook està millorant els seus ingressos. Des de l'abril i fins al juny d'aquest any la companyia de Mark Zuckerberg ha obtingut 9.321 milions de dòlars, enfront dels 6.436 milions aconseguits l'any 2016. Més del 98% dels ingressos de la companyia provenen de la publicitat i, principalment, de la versió mòbil. Ho explica un interessant article del blog Trecebits, dedicat a xarxes socials a periodisme 2.0. Podeu llegir l'article sencer en aquest enllaç.
  • Posted on 4 Aug 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més