Blog

Home/Blog

Les millors frases de Mark Zuckerberg

Si fa uns dies llegiem frases inspiradores de Larry Page (Google) avui ho farem d'un altre gurú del segle XXI, Mark Zuckerberg, ànima de Facebook i CEO d'una de les empreses tecnològiques més importants del món. Us n'oferim algunes aquí, però podeu llegir l'article sencer al blog Emprendedoresnews.com en aquest enllaç. "Els èxits més importants s'aconsegueixen quan existeix la possibilitat de fracassar" "L'esperit emprenedor prospera quan és fàcil provar moltes idees diferents. Facebook no va ser el primer projecte que vaig desenvolupar". "És molt bo ser un idealista, però has d'estar preparat per ser un incomprès".
  • Posted on 27 Jul 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Les millors frases de Larry Page per emprendre

Larry Page és el cofundador de Google, juntament amb Sergei Brin i és un dels empresaris tecnològics més disruptius del darrer quart de segle, segons el blog Emprendedoresnews.com. Precisament aquest blog publica un article molt interessant que recopila les millors frases de Page. Unes afirmacions d'allò més inspiradores per als esperits més emprenedors. Us en deixem alguns exemples i podeu llegir l'article complet en aquest enllaç. "La meva feina com a líder és la d'assegurar a tots els treballadors que tindran grans oportunitats en aquesta companyia, i que sentin que la seva presència té sentit". "Quin és el consell definitiu sobre com
  • Posted on 20 Jul 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Què necessitem per comunicar bé?

La capacitat de comunicació és clau per liderar, influir i vendre un producte, un servei o una idea. La bona comuniació és aquella que connecta amb l'oient i amb les seves necessitats. El primer consell per comunicar bé és escoltar apassionadament. Així s'explica en un article al blog Liderazgohoy.com. De fet escoltar apassionadament implica un desig de voler saber més, en definitiva, ser curiós. Un altre consell molt interessant i que cal tenir en compte és que cal enfocar la comunicació en satisfer les necessitats de l'altre. Podeu llegir l'article complet amb els consells més detallats en aquest enllaç.
  • Posted on 13 Jul 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Els errors en l’estratègia a les xarxes socials

Moltes empreses cometen errors en la seva estratègia a les xarxes socials. No és, per tant inevitable. Però sí que hi ha algunes pautes que convé seguir quan es desencadena una crisi de reputació. D'entrada, tenir una bona estratègia en comunicació de crisi ja és un pas molt important. Sempre s'aconsella no esborrar el missatge que ha desencadenat el problema. Si s'esborra pot tenir un efecte contrari al desitjat. Tampoc no es pot ignorar la crisi. Si s'estan fent comentaris, cal contestar-los. És bo admetre que ha estat un comentari desafortunat i demanar disculpes. I, sobretot, tenir sentit de l'humor.
  • Posted on 6 Jul 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Els posts a color de Facebook limiten els caràcters

Quan parlem de limitació de caràcters a les xarxes socials tots pensem en Twitter, però no. Ara aquesta limitació també la posa en pràctica Facebook en els seus nous posts a color. Només s'hi poden incloure 130 caràcters. Si l'escrit els supera, automàticament es posa el fons blanc. Facebook no n'ha explicat els motius, però un article del blog Trecebits aventura que és probable que, amb el fons a color i menys text, el temps de lectura és curt i l'usuari té més temps de descobrir altres continguts dins la plataforma. Llegiu l'article sencer en aquest enllaç.
  • Posted on 29 Jun 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Qui és el teu client a les xarxes socials?

A les xarxes socials conèixer les qualitats bàsiques dels clients amb els que es tracta és un aspecte clau per a poder elaborar una bona estratègia en comunicació. Així, és necessari conèixer les dades demogràfiques, els reptes, les inquietuds i tot allò que tingui a veure amb el seu comportament durant el procés de presa de decisió de comprar el producte o servei que ofereixi una empresa. Per això avui us recomanem un article del blog Trecebits en el que especifica que aquest coneixement del client no passa únicament per saber si la persona és casada, amb o sense fills,
  • Posted on 22 Jun 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

El màrqueting de continguts B2B

Els negocis business-to-business (B2B) han de centrar la seva estratègia en crear continguts de valor i rellevants per tal d'atreure i retenir els seus clients. El màrqueting de continguts, segons els darrers estudis, s'ha convertit en una de les bases de l'estratègia de les empreses B2B. Dins del què es coneix com a màrqueting de continguts hi ha moltes opcions per escollir. Alternar diferents formats permet arribar més fàcilment a diferents segments d'audiència. Una altra dada rellevant és que LinkedIn és una molt bona plataforma per distribuir continguts B2B. Entre els formats i tàctiques que més utilitzen els marketers hi
  • Posted on 11 May 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més

Estratègia en ‘social media’. Ho fem bé?

Diu David Soler, professional del màrqueting digital en el seu blog davidsoler.es, que és imprescindible definir una estratègia en mitjans socials. Les empreses han d'aprendre a aplicar en xarxes socials exactament els mateixos criteris que apliquen a la resta de mitjans i, el que és millor, integrar els social media a la resta de la seva estratègia. Parla de la tendència a creure que cal ser a les xarxes socials perquè allà hi és tothom, i que tothom és a totes les xarxes. Si no sabem exactament perquè hi som, tampoc no podem saber si ser-hi ens ha anat bé,
  • Posted on 4 May 2017
  • By
  • In Blog
Llegeix més