Blog

Home/Blog/Baixa l’abast orgànic de les marques a Instagram

Baixa l’abast orgànic de les marques a Instagram

ctl-instagram-adsA l’igual que va fer Facebook en el seu moment, ara Instagram redueix considerablement l’abast orgànic de les publicacions entre els seguidors de les marques, al mateix temps que apareix també la publicitat en aquest xarxa d’imatges. L’empresa Locowise ha analitzat 2.500 marques en aquesta xarxa social des de l’abril i fins al setembre d’aquest any. Entre les conclusions destacar que una baixada abismal en el creixement de seguidors i en la interacció d’aquests, segons explica el Blog de Juan Merodio. L’expert en màrqueting digital aconsella començar a pensar en destinar una partida pressupostària per anuncis a Instagram. Merodio assenyala però que aquest no és un fet negatiu, al contrari, permetrà a les marques invertir per aconseguir resultats en el target concret que ens interessa i això, és bo pel negoci. Llegiu sencer l’article de Juan Merodio aquí. També podeu accedir a l’estudi de l’empresa Locowise aquí.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me