Blog

Home/Blog/Avui és un dia idoni per aprendre més de l’Inbound Marketing

Avui és un dia idoni per aprendre més de l’Inbound Marketing

ctl-inboundAvui dijous 20 d’octubre se celebra l’Inbound Marketing Day Barcelona, una bona ocasió per conèixer més a fons que aporta aquest concepte al món del màrqueting. Tot just fa un parell de dies es parlava d’aquest tema al blog de la consultora RocaSalvatella, organització que participa en una de les xerrades d’aquest esdeveniment. És un bon moment per donar difusió a aquest màrqueting no intrusiu i que aporta valor de marca. Aquesta metodologia es té cada vegada més en compte en els processos de màrqueting digital de moltes organitzacions. De fet, com indica l’autor de l’article, Franc Escarp , és una de les estratègies actuals més efectives per captar i convertir leads (persona/es que han mostrat interès en la oferta). A través de l’inbound marketing del que es tracta és d’atraure clients amb contingut de qualitat. Però no és tant senzill, cal una estratègia molt ben definida. També cal destacar l’existència de diferents eines i software que permeten enfocar correctament l’estratègia. I un aspecte clau: la implicació de diferents departaments de la organització: vendes,màrqueting i tecnologia. Llegiu l’article sencer en aquest enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me