Blog

Home/Blog/4 passos per fer créixer l’estratègia de content marketing

4 passos per fer créixer l’estratègia de content marketing

CTL-estratègia-content-marketing-00El màrqueting de continguts és una estratègia molt efectiva però que requereix temps per a poder oferir bons resultats, per tant, cal treballar-ho i planificar-ho. A continuació us proposem 4 passos o tàctiques que us poden resultar útils per arribar a la major quantitat de gent possible:

 

1. Utilitza influencers i professionals del teu sector

Fer ús de persones reconegudes aportarà més valor a la marca i donarà bona imatge. S’ha de ser innovador i treballar per a aconseguir un contingut únic, per així fer que els receptors sentin que reben alguna cosa molt especial.

 

2. Fes ús d’elements gràfics visuals

Utilitza imatges, vídeos, gifs… tots aquells recursos útils per completar els textos. Això facilitarà que els receptors ho comparteixin als seus perfils personals, i, així s’aconseguirà més ressò per a la marca.

 

3. Crea contingut exclusiu per a determinades comunitats i xarxes

La personalització avui en dia és molt important i serà determinant a l’hora de plantejar una bona estratègia de comunicació. Si es té presència a diverses xarxes socials el millor és personalitzar el missatge en cada una d’elles i així els receptors veuran que a cada pàgina poden accedir a una informació exclusiva.

 

4. Mira de crear contingut negatiu i positiu alhora

A vegades pot resultar interessant començar amb un contingut negatiu per acabar-ho amb positiu, i així jugar amb les emocions dels receptors.

 

Hi ha moltes estratègies per millorar el màrqueting de continguts, però l’important és que allò que decideixis fer ho facis bé, i sempre mesurant els resultats per optimitzar el retorn que dóna.

Per a més informació podeu consultar al blog de Juan Merodio al següent enllaç.

Written by

Som especialistes en comunicació digital (disseny i posicionament web, gestió de xarxes socials, reputació digital…), en comunicació audiovisual (vídeos corporatius, espots publicitaris, videoclips…) i en comunicació interna (motivació, coaching, lideratge…). Oferim serveis de gabinet de premsa (dossiers de premsa per a llançament de nous productes, reculls de premsa temàtics…), relacions públiques (organització d’esdeveniments, trobades amb bloggers…) i identitat corporativa (disseny de logotips, papereria, packaging, estratègia…).

Leave a Comment

Follow Me